اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور روئینگ‌کاران زنجانی در مسابقات آسیایی

رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان از حضور بهمن نصیری و زینب نوروزی در ترکیب تیم ملی روئینگ برای حضور در مسابقات آسیایی خبر داد.

حضور روئینگ‌کاران زنجانی در مسابقات آسیایی

غفور حمیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی همواره در ترکیب تیم ملی، رشته قایقرانی حضوری پررنگ دارند.

رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان با اشاره به حضور بهمن نصیری در ترکیب تیم ملی روئینگ مردان عنوان کرد: تیم ملی از یکم تا پنجم آبان‌ماه در مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار می‌شود، حضور دارند.

وی با بیان اینکه بهمن نصیری در روئینگ تک نفره سنگین وزن در این مسابقات حضور خواهد داشت، افزود: وی همچنین در این رشته در بخش تیمی نیز حضور خواهد یافت.

حمیدی همچنین از حضور زینب نوروزی قایقران بانوی زنجانی در مسابقات روئینگ آسیایی خبر داد و خاطر نشان کرد: وی در بخش روئینگ تیمی حضور دارد.

رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان اضافه کرد: هما خاتمی و سولماز عباسی نیز از استان زنجان به عنوان مربی و سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان در این مسابقات حضور، دارند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول